[Ubuntu-cat] mòbil

Xavier Cabre xcabre a gmail.com
dis feb 18 11:15:07 UTC 2017

Hi ha mòbils amb sistema operatiu d'Ubuntu, però no acaba d'enlairar-se.

Jo et recomanaria un Nexus 5x, que el fàbrica LG (O bé el 6P que el fàbrica
Huawei)

El tinc des de fa 1 any i n'estic content, sobretot pq valoro que la marca
no en deixi tirat en el tema d'actualitzacions un cop comprat. Cada mes,
tinc actualitzacions de seguretat (tapar bugaderia, O introduir millores en
el mòbil) i si treuen versió nova d'Android, sóc dels primers en gaudir-la.

A Amazon, l'acabo de veure per menys de 200 euros.

També és veritat que el mercat de mòbils, és molt extensa en quan a ofertes
i marques. La meva opinió, és una opció entre les moltes que hi ha.

El dia 18 febr. 2017 11:09, "Joan Inglada Roig" <joan.inglada a gmail.com> va
escriure: