[Ubuntu-cat] mòbil

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dis feb 18 10:08:36 UTC 2017

Bon dia,
tinc un mòbil Acer S510 amb Android 4.2.2. Fa mig any que va començar a
connectar-se malament per USB i ara ja ni pensar-hi. A més a més se'm
bloqueja varis cops al dia. He esborrat aplicacions i en passo una que es
diu CCleaner i així va sobrevivint. Pel maig farà 3 anys que el tinc i
m'estic platejant de començar a pensar en un altre. Aquest em va bé ja que
el faig servir per llegir llibres electrònics.

Què em recomaneu? Hi ha sistemes operatius d'unix per a mòbils?

Gràcies a la bestreta,
Joan Inglada