[Ubuntu-cat] [equip] Trobada durant el MWC

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dij feb 2 08:47:10 UTC 2017

el congres es de el 27 de febrer al 2 de març :
https://www.mobileworldcongress.com/

El dia 2 de febrer de 2017 a les 9:44, Walter Garcia-Fontes <
walter.garcia a upf.edu> ha escrit:

> * Rafael Carreras, rcarreras a ubuntu.cat [02/02/17 08:48]:

> Jo dimarts sols em puc incorporar a les 20:30. Altres dies ho tinc
> millor.
>
> --
> Walter Garcia-Fontes
> L'Hospitalet de Llobregat

Josep Gallart

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
www.facebook.com/serveisgnulinux
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

<josep.gallart a ubuntu.cat>
Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat