[Ubuntu-cat] [equip] Trobada durant el MWC

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dij feb 2 08:30:33 UTC 2017

On 02/02/17 09:20, Rafael Carreras wrote:
> El dia 2 de febrer de 2017 a les 8:53, Sisco Garcia
> <sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit:

> Jo hi estic assabentat, però no sé de quina manera podríem participar.

Jo tampoc no sé com hi podem participar, hi veig més clara la
participació de debian.

Com a equip no sé, a títol personal fent-ne difusió, però tampoc és
gaire participació... l'any passat hi vaig assistir com a espectador i
enguany penso tornar-hi. No sé si podem discutir quina implicació
podríem tenir.

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.