[Ubuntu-cat] [equip] Trobada durant el MWC

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dij feb 2 08:20:29 UTC 2017

El dia 2 de febrer de 2017 a les 8:53, Sisco Garcia
<sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit:

> Bones,
>
> Suposo que també esteu al cas que el 4 de març hi ha el 2n congrés de
> Sobirania Tecnològica que té lloc a Barcelona en paral·lel (o contraposició)
> al MWC... diria que és una temàtica que potser està més lligada amb la
> filosofia del programari (i maquinari) lliure que el MWC.
>
> info: http://sobtec.cat/

Jo hi estic assabentat, però no sé de quina manera podríem participar.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat