[Ubuntu-cat] Fwd: Document de text pla.txt sense nom

Somhi somhix a gmail.com
dic feb 1 22:38:45 UTC 2017

Pensava que això d'afegir " sense nom" després del nom de l'arxiu de
plantilla devia ser una cosa general, però si fos general entenc que
algú ja s'hi hauria trencat les banyes...

El 30/01/17 a les 21:07, Somhi ha escrit: