[Ubuntu-cat] Problema login Wiki (Ubuntu One)

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dic feb 1 08:19:51 UTC 2017

* Aniol Martí, amarti a caliu.cat [31/01/17 18:04]:
> Ahir, quan vaig afegir un punt del dia a la reunió, iniciar sessió a la wiki
> (Ubuntu One) em va trigar moltíssim. Avui, des d'un altre dispositiu i des
> d'una altra connexió he volgut tornar a entrar i després de molta estona
> carregant m'ha saltat un "Internal Server Error". Algú més s'hi troba?

Continua passant? Jo vaig iniciar sessió aquest matí i no vaig veure
res d'anormal.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat