[Ubuntu-cat] Instalació LAMP en Ubuntu 16.04

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dij ago 31 11:34:15 UTC 2017

Hola!

Doncs aprofitant l'ocasió, tot d'una he volgut afegir el portàtil també i
he repetit les indicacions que feies al teu mail.
He tingut dos problemes que m'han empipat una estona gran.
El primer que al crear la BD nova em deixa que la sintaxi del
GRANT ALL PRIVILEGES.....
doncs que el password no l'admetia, dient-me que era l'error 1819 (HY000),
sobre el qual he investigat i he trobat que demanava posar un password més
llarg amb números i caracters especial i tot la mandanga. Fet i s'ho ha
empassat.

Amb aquest apartat:

"Et poso la config de l'apache per tal que quan entris a:
http://localhost t'aparegui
ja el wordpress:

sudo a2enmod rewrite"

no tenia el a2enmod instal·lat i ho he fet doncs el link de localhost
únicament em mostrava l'Apache
i si vull accedir al wordpress, cal que ho especifique localhost/wordpress,
altrament no .

Finalment després de tot puc accedir a localhost/wordpress/setup-config.php
i apareix la pantalla de configuració de WP , tan nom de la base de dades
creada, usuari, però amb la contrasenya no hi ha déu. Hi mira que he
repetit la que em demanava per acomplir i salvar l'error aquell que  he
esmentat del 1819...
Doncs res, encara no puc entrar.

Bo, quan pugues ja diràs.

Salutacions.

El dia 31 d’agost de 2017 a les 8:28, Miki <mikcat a gmail.com> ha escrit: