[Ubuntu-cat] sense wifi

Ramon Mateu ramonmateu a hotmail.com
dij oct 6 11:37:30 UTC 2016

Tal i com em vàreu indicar vaig baixar els drivers de la targeta wifi però aquest no era el problrema.

He seguit els passos d'aquest post https://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2322618 i en arribar al nº 10 no he pogut seguir. em diu:

ramon a ramon:~/rtlwifi_new-rock.new_btcoex$<mailto:ramon a ramon:~/rtlwifi_new-rock.new_btcoex$> sudo ip link set wlp2s0 up

RTNETLINK answers: Operation not possible due to RF-kill

ramon a ramon:~/rtlwifi_new-rock.new_btcoex$<mailto:ramon a ramon:~/rtlwifi_new-rock.new_btcoex$>

he fet servir rfkill i em diu soft unblock no

                                          hard unblock yes

i si escric: ramon a ramon:~$ sudo iw dev wlp2s0 scan
command failed: Network is down (-100)