[Ubuntu-cat] drivers perduts

Bru Baldoví (Sènia Serveis Informàtics) bru a seniaserveis.com
dim oct 4 07:08:45 UTC 2016

Problemes diversos de WiFi Realtek els he resolt usant els drivers
"rtlwifi_new"

https://github.com/lwfinger/rtlwifi_new

La manera més senzilla de fer-ho que he trobat és aquest PPA:

sudo add-apt-repository ppa:hanipouspilot/rtlwifi
sudo apt-get update
sudo apt-get install rtlwifi-new-dkms linux-firmware

Sort!

--
*Bru Baldoví*  | Sènia Serveis Informàtics | bru a seniaserveis.com

El dia 3 d’octubre de 2016, 22:47, Ramon Mateu <ramonmateu a hotmail.com> ha
escrit: