[Ubuntu-cat] [equip] Fotos de la passada festa

Aniol Martí amarti a ubuntu.cat
div jun 10 16:33:03 UTC 2016

Bona tarda equip,

Seguint amb el que deia al correu anterior, ja puc confirmar que a Ripoll
es podrà fer la propera festa. En principi, com vaig dir a la reunió, es
pot fer coincidir amb la LAN Party, que es farà a principis de novembre.

Aniol

Enviat des del mòbil!
El dia 5 juny 2016 12:34 p. m., "Aniol Martí" <amarti a ubuntu.cat> va
escriure: