[Ubuntu-cat] Pantalla

Aniol Martí amarti a ubuntu.cat
dij ago 18 09:17:46 UTC 2016

Hola, sóc fora i no puc mirar-m'ho bé. De moment elimina les línies que et
vaig fer posar del fitxer blacklist. Amb això t'hauria d'anar com abans,
després ja ens miraríem el driver de nvidia.

Aniol

Enviat des del mòbil!

El dia 16 ag. 2016 6:05 p. m., "Guillem Nicolàs Larruy" <
guillemguillem a gmail.com> va escriure: