[Ubuntu-cat] Hiperventilació

Aniol Martí amarti a ubuntu.cat
dll ago 8 19:50:46 UTC 2016

Com que parles en plural imagino que és una torre. Com he dit abans el
primer que has de fer és comprovar quin és el ventilador que fa soroll.
Pot ser el de la CPU, el de la carcassa o el de les targetes gràfiques.
Un cop comprovat això hauries de mirar si aquesta hiperventilació és
causada per un sobreescalfament del sistema. Això pots fer-ho amb lm-sensor.

sudo apt-install lm-sensors

sudo sensors-detect

Respondre que sí a tot.

sudo service kmod start

Si veus que el problema no està relacionat amb la temperatura podràs
reduir la velocitat des de la BIOS si el ventilador ho permet.

Salut!

Aniol Martí