[Ubuntu-cat] Hiperventilació

Albert albert2codina a gmail.com
dll ago 8 19:12:29 UTC 2016

El 08/08/16 a les 20:44, Roger Angela ha escrit:
> Bon vespre ubuntaires,
>
> Abans d'ahir vaig actualitzar d'Ubuntu 14.04 a 16.04 i hi ha una cosa
> que m'ha sorprès: la màquina s'ha tornat molt més activa i sorollosa,
> com si hagués de ventilar molt més que abans tot i no forçar en cap cas
> a nivell de programari.
>
> He estat mirant si trobava res similar via google i hi ha generalitats
> no específiques de l'actualització. No sé si es tracta d'una mala
> detecció de necessitats, però és molest.
>
> He vist apunts dispersos en què s'aconsellen programes per optimitzar el
> [...]
Hola sóc nou aquí, però ja fa temps que estic amb l' ubuntu. Jo també
m'he trobat amb el mateix, ara els ventiladors funcionen puntualment amb
sobrecarrega.
He cregut que estava relacionat amb la targeta gràfica però veig que
podria ser un problema més generalitzat.
Nota: per cert, hi han d' altres problemes com el del doble escriptori i
també es un problema que li ha sortit a mes gent.

--
Albert Codina.
albert2codina a gmail.com