[Ubuntu-cat] Pantalla

Aniol Martí amarti a ubuntu.cat
dis ago 6 12:32:18 UTC 2016

Em vaig trobar amb una situació similar amb Linux Mint. Generalment la
solució és eliminar els drivers actuals de Nvidia i instal·lar-los des
de la web oficial. Et deixo uns quants links, a veure si et serveixen.
Tot i així prova de connectar la pantalla a la gràfica integrada, per
sortir de dubtes.

http://askubuntu.com/questions/760934/graphics-issues-after-installing-ubuntu-16-04-with-nvidia-graphics

http://www.ubuntu-guia.com/2010/04/instalar-driver-de-tarjetas-nvidia-en.html

Aniol Martí