[Ubuntu-cat] [equip] Propera reunió

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dll ago 1 12:19:58 UTC 2016

Hola no ser pas si em podré connectar, pero si no i soc em llegui-re
el resum, intentaré venir a la jornada de treball pero no o ser segur
de-moment.

Que vagui be!

El dia 1 d’agost de 2016, 13:09, Sisco Garcia
<sisco.garcia a ubuntu.cat> ha escrit:
> El 01/08/16 a les 11:12, Walter Garcia-Fontes ha escrit:

> Jo segur que no podré venir, seré a la muntanya sense cobertura de cap
> tipus, de tota manera darrerament tampoc no acostumo a ser-hi.
>
> Vagi bé!
>
> --
> Sisco Garcia gpg 00CE95B1
> http://siscogarcia.wordpress.com
>
> Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
> Ubuntu Registered User #17544
> Linux Registered User #456988
> Membre de la Free Software Foundation #7289
> <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>

Josep Gallart

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
www.facebook.com/serveisgnulinux
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat