[Ubuntu-cat] [equip] Propera reunió

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dll ago 1 11:09:12 UTC 2016

El 01/08/16 a les 11:12, Walter Garcia-Fontes ha escrit:
> * Rafael Carreras, rcarreras a ubuntu.cat [01/08/16 08:15]:

> Gràcies Rafael, jo no sé si podré ser-hi, tinc un concert a la mateixa
> hora. En tot cas llegeixo el resum i compteu amb mi per a la jornada
> de treball.

Jo segur que no podré venir, seré a la muntanya sense cobertura de cap
tipus, de tota manera darrerament tampoc no acostumo a ser-hi.

Vagi bé!

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.