[Ubuntu-BR] Google Earth sem a Terra

Alex aleximandro em gmail.com
Segunda Outubro 20 18:03:47 UTC 2008

2008/10/20 Ronaldo Garry Müller <rgmuller em resenet.com.br>:
> Amigos
>
> Recomendo dar uma lida no README do GE. Tive problemas,
> também, quando o instalei e consegui um bom resultado, lendo
> e seguindo as instruções indicadas alí.
>
> [[ ]]
> RGMüller

A conta ai vai! vai deixar todo mundo curioso... será problemas com LOAD GL?

--
Atenciosamente,

Alex
PH City - SC.
User Linux # 225201.
M. Certified Trainer 2008.
"Kaj li diris al ili:Iru en la tutan mondon, kaj prediku la evangelion
al cxiu kreitajxo.
Kiu kredos kaj estos baptita, tiu estos savita; sed kiu ne kredos, tiu
estos kondamnita.
Kaj jenaj signoj sekvos la kredantojn:en mia nomo ili elpelos
demonojn; ili parolos per lingvoj;
ili prenos en manojn serpentojn, kaj se ili trinkos ion mortigan, gxi
neniel difektos ilin;
sur malsanulojn ili metos la manojn, kaj ili sanigxos." MC 15:18