[Ubuntu-BR] Ubuntu Fusion

Nilson Chagas nilson.chagas.silva em gmail.com
Quarta Maio 14 20:03:17 UTC 2008

Quando falei Ubuntu Fusion achei que seria algo bem conhecido...

O link de onde eu baixei foi este
http://superdownloads.uol.com.br/download/197/ubuntu-fusion/

A descrição é esta:*
*

*Ubuntu Fusion é um pacote gráfico para deixar o seu Ubuntu com a interface
do Mac Fusion. *

*O pacote altera desde os ícones, até as cores de janela, papéis de parede e
estilos dos menus, deixando tema do seu Pingüim muito parecido com Fusion.*

*Além disso, o programa adiciona nova forma às janelas e, também, ajusta a
transparência delas e dos objetos, como no sistema operacional da Apple. *

*Roda em Ambiente gráfico KDE*

E o Readme dele é este:

*## To install simply extract all files (as root user) to your Home folder:

## Code:

cp Fuz2y_Desktop_Theme_v1.2.tar.gz ~/
cd ~/
sudo tar -zxvf Fuz2y_Desktop_Theme_v1.2.tar.gz

## Then go to > 'System' > 'Preferences' > 'Appearance' > 'Theme' > and
select 'Fuz2y_1.2'

## To install login screen go to 'System' > 'Administration' > 'Login
Window' > 'Local' > 'Add' > and browse for 'ubuntu_natural_login.tar.gz'
located at your Home folder.

## To install emerald theme go to 'System' > 'Preferences' > 'Emerald Theme
Manager' > 'Import' > and browse for 'fuz2y.emerald' located at your Home
folder.

## To install avant window navigator theme go to Awn Manager > Themes > Add
> and browse for 'awn_green.tgz'.

## Also includes desktop pictures and some icons, go to ~/Pictures folder to
find them.

## To use the aMSN Skin theme, go to aMSN > Account > Select Skin > select
'Cannabis aMSN v3.4 - White' or ir you prefer select 'Cannabis aMSN v3.4 -
Black'; to use Transparent plugin, go to aMSN > Select Plugins > select
'Transparent' and click Load.

* Made with the deepest love =)

* Enjoy Jah people! Greetings and Love to one and all!

Fuz2y aka João Pedro Serrano - email/msn - fuz2y.pt em gmail.com*

2008/5/14 Alexandre Martani
<amartani+ubuntu em gmail.com<amartani%2Bubuntu em gmail.com>