ubuntu-bg Въпрос относно landscape sysin fo в Ubuntu-8.10-server-i386

Kristian Kirilov d3v1ous at d3v1ous.info
Wed Nov 19 22:57:05 GMT 2008

Здравейте на всички, започвам с въпроси като новодошъл.

Вчера си инсталирах Ubuntu-8.10-server-i386. Дълго време работя на Debian
etch, но реших да се впусна в дебрите на Debian базираната дистрибуция
Ubuntu.

Не ползвам никакви графични среди, любител съм на console :)

Въпроса ми е, при стандартната инсталация на горепосочената версия, при
логване в системата виждам тази системна информация:

  System information as of Wed Nov 19 20:50:01 EET 2008

  System load:    0.0                Memory usage: 5%   Processes:       42
  Usage of /home: 41.2% of 62.33GB   Swap usage:   0%   Users logged in: 1

  Graph this data and manage this system at https://landscape.canonical.com/

По принцип не сам обожател на дългите motd-та, в тази връзка искам да
разбера как мога да махна това съобщение появяващо се на всеки потребител
който се логне в системата.

С Уважение: Кристиан Кирилов.