[Ubuntu-be] test pc gevraagd

Merlijn Sebrechts merlijn.sebrechts at gmail.com
Wed Apr 2 12:22:15 UTC 2014

Beste Guy

Mocht ik nog een Windows-xp pc hebben, ik zou het je laten doen, maar ze
draaien al allemaal Ubuntu :)

Initiatieven om het overschakelen naar Ubuntu eenvoudiger te maken kan ik
alleen maar aanmoedigen. Veel mensen hebben niet de juiste skills om Ubuntu
zelf te installeren. Een service waarbij iemand je computer overneemt en
het werk voor jou doet is net wat zij nodig hebben.

Doe zo voort!
Merlijn