[Ubuntu-be] Dipro Kortrijk - Call for volunteers

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Thu Jan 26 19:16:59 UTC 2012

Steven Leeman schreef op do 26-01-2012 om 00:55 [+0100]:

> eventueel kan ik in de late namiddag alles komen oppikken in Kortrijk
> en het maandag na 18h bij jouw thuis komen afleveren?

Ik heb gezien dat Jean al naar Dipro gemaild heeft dat we niet komen.

Eerlijk gezegd heb ik het sowieso redelijk druk door FOSDEM en een
locale computerclub hier waar ik volgende week iets moet gaan vertellen
over "Ubuntu Server"--en zondagnamiddag word ik bij familie
verwacht...  ;)

Misschien kunnen sommigen van de kandidaten meehelpen in Antwerpen
volgende maand, of in Gent op 22/04...?

--
Jan Claeys