[Ubuntu-be] Urgent ! Dipro Ghent and Leuven - Call for volunteers

jean7491 at gmail.com jean7491 at gmail.com
Mon Jan 9 13:19:09 UTC 2012

Le 09/01/12 13:19, Noel Rogghe a écrit :

> Ik kan wel meehelpen op de stand van Gent (15/01) en Leuven (22/01),
> doch wegens familiale omstandigheden kan ik geen coordinatietaak opnemen.

nero,

bedankt voor je bechikbaarheid.

1. Dipro Gent (15/01)
meest dringend is vandaag een ploeg van (4) vrijwilligers te vormen,
liefst uit Gent en omgeving.
als het lukt kunnen we morgen een stand reserveren en het nodige
materiaal (hardware en promotie) zoeken.

2. Dipro Leuven (22/01)
hopelijk zullen andere vrijwilligers antwoorden.

jean7491