[Ubuntu-be] ubuntu installatie

Willem Hulscher ubuntuwillem at yahoo.com
Fri Feb 17 01:14:36 UTC 2012

Voor de warmte meting kun je ook nog xsensors erop zetten. Altijd handig om het een beetje bij te houden wat de temperatuur is. Ik denk dat 80 graden wel het maximum is wat een laptop kan hebben. Maar beter er en stuk beneden te blijven. Ik zet die altijd aan als ik weet dat ik de laptop wat zwaarder ga belasten, Kijk eerst wat de temperatuur is als hij niet belast wordt. Dat moet volgens mij tussen 40 en 50 graden zijn, afhankelijk van de laptop. en dan zeker niet meer dan helft hoger van wat de minimum temperatuur is. Als je laptop bij rust toestand hoger is dan 50 graden denk ik dat je eens moet gaan nazoeken wat normaal is voor dat apparaat. Is die nog nieuw?