[Ubuntu-be] usb sticks met ubuntu preloaded

wouter Vandenneucker woutervddn at hotmail.com
Wed May 18 20:56:15 UTC 2011

die pdf's komen er bij mij precies niet door.. of bedoel je die op de wiki?https://wiki.ubuntu.com/BelgianTeam/PromotionMaterial/ProposalsGoodies2011
grts

Date: Wed, 18 May 2011 22:47:24 +0200
From: steven op leeman.be
To: ubuntu-be op lists.ubuntu.com
Subject: Re: [Ubuntu-be] usb sticks met ubuntu preloaded

Voor de liefhebbers dus alvast een voorproefje (3 pdf's; een overzicht van mogelijke kleuren/vormen van usb sticks; een prijzenlijst) en hier de extra info:
misschien hebben sommigen nog andere leveranciers van usb sticks?

ik heb er een 3tal aangesproken; 2 hebben er gereageerd; deze was van de 3 alvast het goedkoopst/vriendelijkst...
Misschien dat sommigen al direct inspiratie hebben voor "usb stick" logo's...
en zijn er die voorkeur hebben op de neutrale stick of de "creditcard size"...
creditcard size: het past in je portefeuille... mijn sleutelbos is al overgepopuleerd...en het is ideaal om per post te versturen voor mensen die eventueel een supportpoint contacteren maar niet ter plaatse willen/kunnen gaan zoals ik afgelopen week voorhad

een waferserie : kredietkaart (26cent duurder dan de usb "stick" versie) met foto afdruk.. laat de "ubuntu linux wallpapers maar komen"!- geen limitatie schijnbaar van 2/4/kleurendruks
- 1 gbyte ipv 4gbyte (2euro/stick besparing)-  250 vs 100stuks? bijna 50cent goedkoper weliswaar 2,5x duurder in totaalprijs om voor te schieten
egale verdeling naar de diverse eventbox afdelingen in België?
eventueel samenwerken met nederland/frankrijk (aangezien we frans/nederlands kiezen als languagepack?)         /-nl.orgmisschien een ubuntu-be.org  link logo vaandel gedoe doen dan zijn ze alle 3 blij :-)
                               \-fr.org...
1 gigabyte... 100stuks vs 200stuks---8<--Allereerst bedankt voor de eventuele interesse in onze Flashbay USB-sticks en ons gesprek van zojuist.

Het is wellicht goed om te weten dat Flashbay vaste leverancier is van 's werelds grootste bedrijven, scholen en overheidsinstellingen. Zo hebben wij bijvoorbeeld al meerdere malen geleverd aan de Europese Commissie, omdat zij zo te spreken zijn over onze klantenservice en levertijden.

Bijgevoegd de speciale prijslijst waarop al onze modellen, accessoires en (data)opties vermeld staan. De prijzen zijn inclusief bedrukking op de voor- en achterkant, en als jullie een BTW-nummer hebben hoeven wij geen BTW te verrekenen vanwege communautaire BTW regels (wij zijn gevestigd in Engeland).

Flashbay heeft een unieke levertijd van maximaal 6 werkdagen. Ter voorbeeld: indien je vandaag een bestelling zou plaatsen worden de USB sticks uiterlijk 26 mei al geleverd.

Ik heb het voorbeeldpakket, met daarin al onze modellen, per post opgestuurd. Deze zal morgen worden bezorgd. Laat me dan even weten of er een model voor jullie uitspringt?
Als je mij een logo toestuurt in EPS / PDF / Hoge resolutie JPG formaat dan zal ik alvast een paar vrijblijvende virtuele PDF proeven opsturen, zodat je een beeld krijgt van hoe het eruit kan komen te zien.

Ik zie je reactie graag tegemoet.