[Ubuntu-be] Voorbereiding Dipro Leuven 16/01/2011

Frank Van Damme frank.vandamme at gmail.com
Wed Jan 12 10:58:34 UTC 2011

Op 12 januari 2011 11:14 heeft Steven Vancoillie
<steven.vancoillie op gmail.com> het volgende geschreven:
> Hoi Allemaal,
>
> excuses voor mijn laattijdige reactie i.v.m. de dipro-beurs.
>
> kan iemand zeggen hoe de beurs precies verloopt (start en eind) en hoe ik daar
> precies geraak, regeling van welke ingang en zo?

't Is vrij simpel: je komt gewoon aan het uur dat je kan komen, de
gewone bezoekers betalen 5 euro inkom maar zeg dat je standhouder van
Ubuntu bent. Als dat niet werkt ;) dan bel je mij op en kom ik tot
daar (ik stuur meteen m'n gsm nr door).
Ik kreeg daarstraks een mail van Jean waarin staat welke ingang we
kunnen gebruiken om op te stellen, die heb jij normaal ook gekregen.
Als die om 13 uur gesloten moest blijken te zijn kan je nog altijd de
bezoekersingang nemen.

De Brabanthal is in Haasrode tegen Leuven vlak bij de autostrade. Er
staat een routebeschrijving (=google maps) op de dipro website:
http://www.dipro.be/benl/micro_mega_market

> Zondag kan ik pas tegen de middag (13h00) ter plaatse zijn, ik kan dus enkel
> helpen met het opdoeken achteraf, niet met de installatie.

Da's geen erg, zolang we maar enkele mensen vinden voor opbouw en
afbraak. Vooral opbouw eigenlijk. Bij deze dus meteen een oproep: wie
kan er al vanaf 9 uur zijn?
Ik kijk naar Rudy en Thijs aangezien zij ook nog materiaal meebrengen
(laptops). Gewoonlijk duurt het tot zo'n 3 of 4 uur in de namiddag,
daarna is er nog weinig volk.

Verder nog enige info over uren die ik van Jean kreeg:

"
De beurs is open voor de bezoekers om 10.00 u. Door ervaring weet ik
dat één uur nodig is om de stand in te richten met materiaal en
decoratie, en zeker zijn dat iedereen klaar is om 10.00 u.
Drie vrijwilligers vanaf 09.00 u. is een minimum, liever méér.
Nuttig is aan de vrijwilligers een bevestiging vragen voor een
afspraak om 09.00 u.
"

bij deze dus: graag nog enkele bevestigingen van mensen die er om 9
uur kunnen zijn graag, dan denk ik dat we alles hebben voor zondag :-)

--
Frank Van Damme
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,