[Ubuntu-be] Voorbereiding Dipro Leuven 16/01/2011

Frank Van Damme frank.vandamme at gmail.com
Tue Jan 11 21:47:34 UTC 2011

Op 4 januari 2011 21:25 heeft Noel Rogghe <nero.ubuntu op gmail.com> het
volgende geschreven:
> Gents,
>
> ik heb hier nog originele cd's liggen voor Leuven:
>
> 10.10: 20x Desktop Ubuntu
>        3x Desktop Kubuntu
>        2x Server Ubuntu
>
> 10.04 LTS: 18x Desktop Ubuntu
>
> Verder nog een 50-tal flyers A6 "Ubuntu Eenvoudig, Veilig en Gratis".
>
> In de Event Box Mechelen zit verder nog een all-in-one pc met doorlopende
> presentatie, enkele posters "Ontketen je pc" en enkele witte panels met
> posters.
>
> Verder ook nog een LCD scherm (15"??).

Allen,

over de dipro-beurs in Leuven komende zondag.  Ik heb nog een algemene
vraag over de beurs: begint het om 9 of om 10 uur? Ik zal alleszins
zien dat ik daar ruim op tijd ben.
Wie tekent daar af voor de stand? Of maakt dat niet uit en kan ik dat
gewoon doen?

Bovenstaande zaken zijn intussen in mijn bezit, ik breng ze zondag mee.

Groeten,

P.S. ik heb enkelen nog in cc gezet omdat ik niet precies weet

--
Frank Van Damme
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,