[Ubuntu-be] distributiepunt

jean7491-Events-Team jean7491 at gmail.com
Sat Feb 12 08:50:13 UTC 2011

Alexander,

"Distributiepunten" van Ubuntu-be bestaan niet, maar wel een net van
steunpunten (support points).
Het zijn Ubuntugebruikers die met eigen middelen andere mensen willen
helpen met uitleg, demonstratie, hulp aan een eerste installatie of een
live-cd.

Op de web-site http://ubuntu-be.org/nl/node/14 lees eerst de steunpunt
handleiding en dan hoe je een profiel (van steunpunt) kan aan te maken.

Als je een activiteit organiseert (info-dag, Ubuntu party, ... ) kun je
een speciaal request (vraag van meerdere CD's) sturen naar
https://shipit.ubuntu.com/ met de nodige uitleg: als de request
aangenomen is, duurt het 2 of 3 maanden.

In de activiteiten van Ubuntu-be (bv. standen in computerbeurzen)
verdelen de vrijwilligers (Ubuntu-gebruikers) CD's die gedeeltelijk
betaald worden door giften van de bezoekers, en soms met hun eigen geld.

jean7491
Ubuntu Belgium Events Team