[Ubuntu-be] Hello

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Thu Sep 23 23:00:21 BST 2010

Op donderdag 23-09-2010 om 09:27 uur [tijdzone +0200], schreef Steven
Leeman:

> der is er toch al eentje in West-Vlaanderen : www.linuxbabbel.be
> die momenteel regelmatig in Lichtervelde (niet ver van Brugge) en Ieper en
> binnenkort misschien nog een 3de locatie samenkomt?

Het zou eerder de bedoeling zijn om regelmatig en op vaste tijdstippen
een vaste plaats te hebben waar mensen uit de omgeving terecht kunnen
met vragen & problemen, en natuurlijk om eventueel iets bij te leren.

De reden is dat ik vaak op beurzen hoor dat mensen de activiteiten van
linuxbabbel te ver vinden (zeker als het in Ieper is) of als ze een
technisch probleem hebben is 2 maanden wachten ook wel redelijk lang
natuurlijk.

Maar *als* & *wanneer* we een lokaal vinden kan de Linuxbabbel daar
misschien wel langskomen als Koen dat wil?

Het zou dus eerder als aanvulling dan als concurrentie bedoeld
zijn...  :)

--
Jan Claeys