[Ubuntu-be] beid ubuntu 10.10

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Tue Oct 5 20:53:34 BST 2010

Andreas Demey schreef op ma 04-10-2010 om 12:27 [+0200]:
> Ik heb de software voor gebruik van Belgische identiteitskaart met
> kaartlezer correct geïnstalleerd in ubuntu 10.10 RC 64bit.

De versie in de Ubuntu-pakketbronnen, of de versie op de site van de
overheid?

> De kaart wordt gelezen via de gui, maar in firefox gebeurt het
> volgende: pin wordt gevraagd, maar het veld is niet invulbaar. Er
> pinkt een cursor, maar je kan geen cijfers intoetsen (NUM lock aan),
> de "OK" knop is niet actief, dus je kan enkel annuleren...

Je zou eens kunnen proberen of het met de andere cijfertoetsen wel
werkt?

> Op een forum werd gesuggereerd mijn vraag naar dit adres te sturen.

Ik veronderstel dat je niet op de mailinglijst ingeschreven bent?
(Noot voor anderen op de lijst die ook willen antwoorden: vergeet niet
de vraagsteller in CC te zetten.)

--
Jan Claeys