[Ubuntu-be] Cursus

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Wed Nov 17 08:43:15 GMT 2010

Hallo,

Je bent blijkbaar niet ingeschreven op de mailinglijst, waardoor je ook
geen antwoorden ziet.  Als je een vraag wil stellen is het het simpelste
om je in te schrijven op de lijst (je kan jezelf ten allen tijde ook
makkelijk weer uitschrijven) of anders kan je best duidelijk vermelden
dat je niet op de mailinglijst zit, zodat mensen je in CC kunnen zetten.

Toni Wolf schreef op wo 10-11-2010 om 17:01 [+0100]:
> Hallo, zou iemand me kunnen zeggen of er ergens cursussen of
> avondschool gegeven wordt over Linux Ubuntu, Linux Suse of linux in
> het algemeen.
> Ben al lang op zoek, omdat ik graag veel meer wil weten over dit
> besturingssysteem dat ik al in gebruik heb.

Er zijn cursussen over het hele land, dus lijkt het me handig als je ons
kan vertellen in welke regio je ongeveer woont?

Een (onvolledige) lijst met avondscholen die een Ubuntu-cursus aanbieden
vind je op: https://wiki.ubuntu.com/BelgianTeam/Education/NL/Courses
(Maar cursussen voor andere linux-versies staan daar momenteel nog niet
tussen, vb. er is ook een Suse-gebaseerde cursus in Gent.)

--
Jan Claeys