[Ubuntu-be] Fw: beid ubuntu 10.10

hans v vro_hans at yahoo.com
Sat Nov 6 19:11:51 GMT 2010

Geachte,

Ik heb mijn update naar ubuntu 10.10 gedaan.

Toen ik firefox startte werkte de e-id niet meer. (Error code:
ssl_error_handshake_failure_alert)
Ik heb een herinstallatie van de middleware moeten doen om firefox opnieuw te
kunnen laten werken.

Bij elke update gaat de verwijzing in de browsers verloren van de e-id (van 9.04
naar 9.10 problemen, van 9.10 naar 10.04 had ik ook problemen)
Kan hier bij de update van ubuntu rekening mee gehouden worden?

De seamonkey browser heb ik niet meer aan de praat gekregen. Ik krijg nog steeds
de melding (Error code: ssl_error_handshake_failure_alert)
Wat moet ik doen om de e-id terug aan de praat te krijgen met seamonkey?

Dank bij voorbaat,
Hans