[Ubuntu-be] Print our own T-shirs

Ward De Ridder ward.ubuntu at gmail.com
Sun May 30 21:43:25 BST 2010

Dat zou altijd kunnen, maar we kunnen dan t-shirts voor 3 - 4 euro verkopen,
daar zal wel vraag naar zijn denk ik!
Als er interesse is zal ik wel verdere rondvraag doen bij andere bedrijven
en zo ook, maar de prijs zal normaal gezien wel onder de €4 zitten per
t-shirt als het wit is.
Met deze vraag wilde ik vooral eens horen of er interesse is, dat ik dat
niet allemaal uitzoek voor niets.

Ward