[Ubuntu-be] Lucid Lynx : begeleidende blaadjes bij de live-cd/dvd

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Sat May 15 18:05:58 BST 2010

Op maandag 10-05-2010 om 15:08 uur [tijdzone +0000], schreef
koen.wybo at pandora.be:
> Is er een directe link naar de data van de beurzen op ubuntu-be?

Staat gewoon in de kalender op de site.

Staat ook op de wiki: https://wiki.ubuntu.com/BelgianTeam/ComputerFairs
Maar da's meer technisch qua voorbereiding e.d.

>  Anders moet ik die van dipro.be gebruiken.Kan men op de beurzen ook
> ubuntu laten installeren op de pc?

Tot op zekere hoogte wel ja, maar we hebben niet noodzakelijk alle
mogelijke ISO's beschikbaar, er is niet altijd internet (weze het om
extra zaken & updates te installeren of om info te zoeken in geval van
problemen), etc.

>  Wat doen de mensen uit Nederland? Is dit voornamelijk het forum, doen
> zij ook aan beurzen mee?

Ze hebben een paar release parties en een stand op een open source
developer beurs ('n soort mini-FOSDEM), maar geen computerbeurzen vziw.

--
Jan Claeys