[Ubuntu-be] Release Party 10.04 Ghent

Mike Morraye mike at morraye.be
Fri Mar 26 19:22:54 GMT 2010

=========================== Nederlands  ================================

Hallo iedereen.

Ik organiseer Donderdag, 13 Mei 2010 een RP voor Ubuntu 10.04 (Lucid).
Dit is inderdaad een donderdag :) Maar het is een feestdag en vrijdag is
voor velen dus een brug-dag.
Van hoe laat tot hoe laat is nog te beslissen.

De RP gaat door in de Whitespace (Blekerijstraat 75, Gent, Belgium)
Voor wie wil weten wat dit is: http://0x20.be

Locatie heeft: stroomvoorziening, netwerk, internet, (fris-) drank,
versnaperingen, beamer, zetels  en hopelijk kunnen we tegen dan ook de
koffiezet herstellen.
Wie nog iets anders wil, laat het gerust weten ;)

Het programma in nog in ontwikkeling.
Op dit moment zit m'n recept er zo uit:

Rond 13h serveren we een luchtige meet & greet om de zenuwen wat los te
weken. Hierna prikkelen we de zintuigen met een reeks van pittige
lightningtalks vergezeld van een portie vers gesneden tips.
Als spécial du chéf, kunnen de fijnproevers genieten van enkele hands-on
sessies overgoten met een sausje trial & error.

Dit stuk is zeker, de rest is work in progress!

Hier dus de rest:

- ontwerp Poster & flyer en/of web-banners?
- ken je iemand, of wil je zelf iets presenteren. Go for it & let me
know.
- Spread the word! In je vriendenkring, op het werk, in je
studentenclub, etc...
- het genoegen dat JIJ er ook bent!

Mvg,

Mike Morraye

=========================== English ====================================

Hello to all.

I organize a RP on the 13th of May in honor of the Ubuntu 10.04 (Lucid)
release.
This is indeed a Thursday :) but that's an official holiday and lot's of
the people don't have to work on Friday.
What time it'll take place is yet to be decided.

The RP will take place in the Whitespace (Blekerijstraat 75, Gent,
Belgium)
For people wondering what the Whitespace is: http://0x20.be

The space has: power, network, internet, drinks, snacks, beamer, couches
and I hope we can repair the coffee-machine by then.
People whom want something else, mention it.

The program is still under construction.
This moment, my receipt looks like this:

Around 13h we'll serve a light meet & greet to loosen up the nerves.
Next, we'll stimulate the senses wit a series of lightning talks
accompanied by a spicy serving of freshly cut tips.
As the Spécial-du-chéf, you can enjoy some trial-and-error-sauce topped
hands-on sessions.

This part is for sure, but the rest is still work in progress!

This is the rest:

- design of Posters, flyers and web-banners
- do you know someone, or want to present something yourself? Go for it
& let me know.
- spread the word! To your friends, colleagues, your student-club, etc..
- the pleasure to have YOU with us!

Regards,

Mike Morraye

=========================== French ====================================

Bonjour à tous.

J'organise un RP (le 13 Mai) du Ubuntu 10.04 (Lucid) release.
C'est en effet un jeudi:) mais c'est un jour férié et beaucoup de
personnes n'ont pas à travailler le vendredi.
À quelle heure ça va avoir lieu est encore à déterminer.

Le RP se tiendra à l'espace blanc (Blekerijstraat 75, Gent, Belgique)
Pour les gens se demandant ce que les espaces blancs sont:
http://0x20.be

L'espace a: alimentation, réseau, internet, boissons, snacks, beamer,
divans et j'espère que nous pouvons réparer la machine à café d'ici là.
Gens qui veulent autre chose, en faire mention.

Le programme est encore en construction.
Ce moment, ma recette ressemble à ceci:

Vers 13h nous vous servira un jour meet & greet pour détendre les nerfs.
Ensuite, nous allons stimuler l'esprit sens une série d'entretiens
éclairs accompagnés d'une sauce épicée au service de conseils
fraîchement coupée.
Comme le Spécial-du-chef, vous pourrez aussi faire quelques essais et
erreurs sauce garni de séances pratiques.
(this sounds so wrong, thx google translate)

Cette partie est certaine, mais le reste est encore en progrès!

C'est le repos:

- Conception d'affiches, dépliants et aux bannières Web
- Vous ne connaissez quelqu'un, ou que vous voulez présenter quelque
chose de vous-même? Go for it & let me know.
- Spread the word! Pour vos amis, vos collègues, vos élèves-club, etc.
- Le plaisir de vous avoir avec nous!

grtz,

Mike Morraye