[Ubuntu-be] Release Party Lucid Lynx (10.04) in Ghent

Jean7491 jean7491 at gmail.com
Tue Mar 23 16:53:10 GMT 2010

Mike,

Je was, denk ik, aan de opening week-end van Whitespace: graag had ik
van je een "report" over Whitespace
- hoe ziet het eruit?
- hoe was de week-end, de sfeer?
in verband met een release party,
- over welke infrastructuur kan men beschikken?
- ruimte(s), capaciteit ?hoeveel personen?
- wat zouden we kunne doen? (meer dan eten en drinken)

wie is Hans ?
is het dezelfde persoon als de nieuwe lid van de Be LoCo Team hans.c (of
hans-couder) (mogelijk van Wijgmaal, volgens de map)?

Heb je contact gehad met Kenneth of iemand anders over de Dipro Gent?

mvg,

jean7491
Ubuntu Belgium Events Team