[Ubuntu-be] About bying a new laptop

Matthew Deboysere matthew at next-games.nl
Sat Jun 12 23:11:33 BST 2010

Op mijn school kunnen studenten kiezen uit een 15 of 17 inch model. 17 blijft transporteerbaar en tegenwoordig kunnen de batterijen toch zeker 2,5 a 3 uur meegaan. Als het een lichter model is al zeker. HP heeft zeer goede modellen daarin, al zijn die aan de duurdere kant. Ik kan op dat vlak ook Toshiba en Dell aanraden.