[Ubuntu-be] vrijwilliger voor Genkingame

claudio.mammarella at telenet.be claudio.mammarella at telenet.be
Wed Dec 22 22:02:16 GMT 2010

William,

Fijn om te horen dat je kan komen, het maakt niet uit wanneer of hoe lang een ubuntu-promotor aanwezig is. Het belangrijkste is dat de stand goed bezet is gedurende het hele evenement, iedereen kiest zelf wanneer ze kunnen komen en hoe lang ze blijven.

Tot nu toe zijn we met 4 promotors, dus ga ik binnenkort een agenda opstarten om te zien wanneer wie en hoe lang hij/zij gaat komen.

Ik zal je de link voor de agenda binnenkort toesturen.

mvg,

Claudio

----- Originele e-mail -----