[Ubuntu-be] [Job-announce] (local)

Stefan Cox stefan at coxputers.be
Tue Dec 21 10:20:19 GMT 2010

Allez, dan ga maar iets halen in diest voor mij ... ge hebt mijn
toestemming.

Het moet dat model zijn omdat hij moet passen op de isofix in de auto.
Gaat mee tot 18kg (ongeveer).

Met vriendelijke groeten,

Stefan Cox
stefan op coxputers.be

Telefoon: +32 (0)89 81 21 51
Mobiel: +32 (0)479 311 326

Coxputers - Computers voor thuis, bedrijf en school
Lemmenshoefstraat 27A - 3650 Dilsen-Stokkem
http://www.coxputers.be