[Ubuntu-be] Request for help - Software Freedom Day - HCC OpenDoor Day - Accenta 2009

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Thu Sep 10 23:59:33 BST 2009

Op donderdag 10-09-2009 om 18:58 uur [tijdzone +0200], schreef Siegfried
De Bie:
> Voor mijn graag het basispakket niet HCC lid. 8€ + sate kalkoen 2€ +
> varkenslapje 2€.

Besteld voor jou & mij.

> In totaal 14€, zal ik die dag meebrengen.

Volgens mij is dat 12 €  ;-)

> Hier een laptop met kubuntu karmic. Ik kan ook nog iets extra installeren als
> ubuntu jaunty/karmic.

Mocht je daar de tijd voor hebben...
Hangt er ook van af wat de anderen eventueel meebrengen.

> Zijn er anti-theft cables want deze laptop is wel redelijk essentieel voor
> mij.

Nee (tenzij die alsnog tot bij ons geraken vóór dan).  Ik denk ook dat
er geen probleem is als we zorgen dat er altijd mensen bij de stand zijn
(is op de Dipro-beurzen ook zo).

> Ik kan eventueel nog een paar iso's downloaden als er vraag naar is? Heb
> nog wel wat bandbreedte over.

Dat mag natuurlijk altijd.

--
Jan Claeys