[Ubuntu-be] [Fwd: Re: ICTdag.be : Interesse als exposant]

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Thu Sep 10 21:37:08 BST 2009

Op donderdag 10-09-2009 om 11:52 uur [tijdzone +0200], schreef Jan
Zegers:
> Vorig jaar had ik eens geinformeerd naar de kostprijs ivm de ICT-dag.
> Vandaag kreeg ik meer gegevens over de eerstvolgende dag op
> 11 januari 2010 in Geel. Als je alles optelt, met een stand erbij,
> dan kom je al gauw aan meer dan duizend Euro. Aangezien ik niet
> weet welk budget er aan een expo kan besteed worden laat ik in
> het midden of we hieraan kunnen meedoen...

Ubuntu-be kan dat zelf niet betalen, maar als één of (liefst zelfs)
meerdere bedrijven (of misschien zelfs enkele scholen die Ubuntu willen
steunen?) dat willen betalen denk ik wel dat we een aantal vrijwilligers
kunnen vinden.

Misschien kunnen kandidaat-vrijwilligers voor de stand en eventuele
sessies (liefst mensen die een beetje ervaring hebben met Ubuntu in het
onderwijs) zich even laten horen zodat eventuele bedrijven weten dat het
de moeite is om hier geld aan uit te geven?

NB: wie eventueel geïnteresseerde bedrijven kent die niet op deze ML
zitten kan hen misschien ook aanspreken?

--
Jan Claeys