[Ubuntu-be] Request for help - Software Freedom Day - HCC OpenDoor Day - Accenta 2009

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Wed Sep 9 23:42:00 BST 2009

Op woensdag 09-09-2009 om 13:39 uur [tijdzone +0200], schreef Johan
Vervloet:

> Schrijf mij daar ook maar voor in. :-)

Er staat een formulier op http://www.hcc-vl.be/cms/ met de verschillende
keuzemogelijkheden (zowel vlees als vegetarisch).  Je moet wel ten
laatste vrijdag reserveren _en_ betalen als ik 't goed begrijp.

> Moet ik iets meebrengen? Bijv een laptop om dingen op te tonen? Moet
> ik een bepaalde distributie installeren?

"Ubuntu" uiteraard!  :P
eventueel Kubuntu/Edubuntu/NBR/etc. is ook okee

En bij voorkeur jaunty, zou ik zeggen, maar eventueel kan hardy (LTS) of
karmic (development) ook wel...

--
Jan Claeys