[Ubuntu-be] ubuntu-be events?

matthew at next-games.nl matthew at next-games.nl
Sun Sep 6 20:47:42 BST 2009

Dag Thomas!

Er is een release party gepland voor België, maar daarover zijn er nog
niet veel details. We zullen je daar zeker over op de hoogte houden.

Onze events vind je tevens op http://www.ubuntu-be.org. In onze
Drupal-site vind je links onze aankomende events en bij Agenda vind je er
nog veel meer. Deze maand en de volgenden zullen we op Diprobeurzen
aanwezig zijn in Gent, Antwerpen, Hasselt, Bruggen en Oostende.

(Aan iedereen: vandaag was overigens de kick-off daarvan, met de eerste
Diprobeurs van het nieuwe seizoen, het beursverslag verschijnt later deze
avond)