[Ubuntu-be] Samenkoop

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Fri Oct 23 00:24:48 BST 2009

Op donderdag 22-10-2009 om 14:53 uur [tijdzone +0200], schreef martijn
cielen:
> Zou het niet interessant zijn om eens een samenkoop te organiseren in
> de Ubuntu Store?
> Ik heb alvast interesse in een paar zaken, maar de verzending kost
> bijna meer dan de artikels.
> Kan dit eventueel via de wiki opgezet worden?
> Ik zou de termijn wel beperken tot 2 weken (max 1 maand).

Dat kan zeker, als iemand dat wil organiseren.  :)

(We hebben het in februari ook al gedaan naar aanleiding van de inkopen
die we deden voor FOSDEM, en waarschijnlijk doen we dit jaar weer voor
FOSDEM, dus je kan eventueel ook wachten tot dan.)

[English explanation]
Martijn asks if it's okay to do a group order of stuff from the Ubuntu
store.  Of course that's okay if someone organises it!  ;)

We did this for FOSDEM 2009 already, and probably will do it again for
FOSDEM 2010, so Martijn can also wait until then (whatever he & others
prefer).

--
Jan Claeys