[Ubuntu-be] IRC meeting report 07/10/2009

martijn cielen martijn at sudo-s.net
Fri Oct 9 14:37:45 BST 2009

Eerst en vooral moet ik even aangeven dat het leuk en handig is om de
notulen van de meetings te krijgen, aangezien ik op woensdagavond les geef
en dus onmogelijk aanwezig kan zijn. Maar..... voor iemand die niet bij de
meeting was, is het onmogelijk op te maken wat er nu juist bedoeld wordt
met:

> "3, Promotion material
>  a. Ubuntu-case-stickers "powered by ubuntu": see
> http://system76.com/article_info.php?articles_id=9#belgium "

Zijn de stickers er? Zijn ze er niet meer? Kortom, dit soort samenvatting is
misschien ietsje TE beknopt.
Maar voor de rest: keep up the good work.

En tussen haakjes, ik heb bij mijn weten nooit een vraag ontvangen als
support point in de periode dat de reacties getest werden vanuit ubuntu-be.

Grts,