[Ubuntu-be] laptops zonder windows licentie

Stijn Van Campenhout stijn at cmelectronics.be
Sun Oct 4 17:18:39 BST 2009

Kristoff,

Ik werk in een kleine computerwinkel. Bijna alle winkels hebben een
contract getekend met microsoft dat ze Windows moetten verkopen bij
hun pc's/ laptops. Ik denk dat j er een zal moetten bestellen.

Ik weet dat dell en intel een paar linux laptops hebben. Misschien kan
je eens kijken op hun websites voor mogelijke resellers in belgië.

Ik denk dat je mssch ook een laptop zonder windows bij alternate kan
vinden. Kijk eens op hun online shop ;)

Groeten,
Stijn

Op 4-okt-2009 om 18:12 heeft "Kristoff Bonne"
<kristoff.bonne op skypro.be> het volgende geschreven:\