[Ubuntu-be] Posters Ubuntu in Dutch

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Fri May 15 13:33:18 BST 2009

François Cauwe schreef:
> Hallo Everybody,
>
> A while ago a made quite a lot of ubuntu posters in dutch "De weg naar
> de vrijheid is open voor iedereen".
> I still have quite a lot of them, what should we do with it?
>
> François

Als deze gratis zijn zou ik er wel enkele kunnen gebruiken als
informaticaleerkracht, op school hebben we zo'n twaalftal
informaticaklassen. Indien ze wat kosten zal ik dat eens moeten vragen
aan de directie :). Mocht je er wat meer kunnen missen zou ik ze ook wel
een mooie plaats kunnen geven. Ik zou er in principe kunnen omkomen in
Gent, Kortrijk of regio Waregem.

Groeten
Mattias