[Ubuntu-be] Support follow up

Alain Baudrez a.baudrez at gmail.com
Tue May 12 09:57:50 BST 2009

Last thursday I responded to a request for assistance passed to me via the
steunpunten-map to install and configure ubuntu on a desktop. Everything
went smoothly and yesterday I asked how the first days working with ubuntu
went.

I received this response:

Dag Alain,

Het gaat eigenlijk vrij goed en ben alvast gewonnen voor dat systeem.

Het enige wat niet werkte waren de accounts van mijn kinderen. Daar zat
blijkbaar een foutje in. Als ze aanlogden met hun pwd, dan kregen ze een
zwart scherm. Het enige wat er toen opzat was de PC heropstarten…

Dan heb ik maar de accounts verwijderd en ze terug ingevoerd via
gebruikersbeheer. Dit loopt nu wel.

Verder is er nog een probleemke met de parental control. Bij opstarten geeft
dit ook een foutmelding. Ik heb echter nog niet de tijd gehad om alles eens
grondig te bekijken en na te lezen hoe ik dit moet finetunen.

Indien het niet lukt, hoor je zeker nog van mij ;-)

In elk geval nogmaals bedankt voor je hulp!

Alain