[Ubuntu-be] Inzending whotookmybadjas.be

Steven Leeman steven at leeman.be
Tue Jun 16 15:44:55 BST 2009

On Tue, Jun 16, 2009 at 4:38 PM, Rob Van Dyck <rob.van.dyck at gmail.com>wrote:

> Wat is hier de bedoeling van? Heb je je vergist van attachment? Indien
> niet vindt ik deze mail niet geschikt voor deze list.

het is een mashup tussen de huidige "who took my badjas"-campagne en
ubuntu-promotie :-)
zeer populair bij de jeugd... en tussen al die "flyer"-mails een leuke
komische afwisseling.

meer info hieromtrent op :
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=VJ2B7642

"*blikvanger* — Er zijn een paar zinnen die u moet kennen om mee te kunnen
in het dagelijks leven. 'Dank u' bijvoorbeeld. En 'goeiemorgen' of 'sorry'.
Sinds kort horen daar volgende zinswendingen bij:"...

Mvg,
Steven