[Ubuntu-be] Eventbox Ghent: changement de decor

Dieter Vanderfaeillie dieter.vanderfaeillie at gmail.com
Wed Jul 15 15:17:50 BST 2009

Howdy

Nogal een laat antwoord, maar beter laat dan nooit :-)

Ik zal de ganse boel anders meenemen naar de volgende Dipro te Gent.
Daar kan dan worden overeengekomen naar waar alles gaat :-)

En ja, de volgende Dipro in Gent wordt waarschijnlijk mijn laatste,
hangt er allemaal nog wat van af waar ik aan de slag ga.
Waarschijnlijk doe ik wel nog mee op Dipro beurzen, maar ik weet nog
niet waar...

Groeten
Dieter

Op 26-jun-09, om 08:23 heeft kenneth.westelinck at pandora.be het
volgende geschreven:

> Ik wil die ook wel gerust overnemen. Ik heb een vaste woning en
> massa's plaats :)
>
> BTW, je zal toch nog altijd meedoen aan Dipro events h?, anders
> missen we een goede niet _IT_ man die het goed kan uitleggen en
> goed zijn weg kent in Ubuntu.

>>> 1 PC + toebehoren